دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/01/17
کدخبر :172768
4
چاپ :

پیوستن کادردرمان، شهروردان و مسئولین در انار به پویش «سرو ایران» به یاد شهدای سلامت

کادر درمان استان کرمان با غرس نهال در محوطه مراکز درمانی به پویش ملی «درختکاری سرو ایران» پیوستند و نهال‌های سرو را به یاد رهبر شهید ، شهدای کادر درمان و شهدای جنگ رمضان غرس نمودند.

به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی استان، این پویش با حضور نمایندگان شهرستان های انار و سیرجان در مجلس شورای اسلامی و مشارکت پزشکان، پرستاران، کارکنان بیمارستان‌ها و جمعی از داوطلبان در سراسر استان با هدف گرامیداشت ایثار شهدا و ترویج فرهنگ درختکاری در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگزار شد.

همچنین این پویش مردمی کاشت «نهال امید» در پارک طبیعت شهر انار روبروی دانشگاه آزاد نیز برگزار شد. این برنامه در راستای توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و به نیت شهدا، به‌ویژه شهدای جنگ تحمیلی سوم و رهبر شهید، اجرا شد و با استقبال چشمگیر مردم و همراهی مسئولان همراه بود. در این آیین، انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان کرمان، فرماندار انار، امام جمعه شهرستان، شهردار انار، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران و مسئولان حضور داشتند.
پویش «نهال امید» به‌عنوان حرکتی نمادین برای ترویج فرهنگ درختکاری و تقویت حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی، با هدف مشارکت مردمی در بهبود محیط زیست و توسعه فضای سبز شهری برگزار شد. کاشت نهال در این مراسم، پیام‌آور امید، پایداری و توجه به نسل‌های آینده است. شهرداری انار ضمن قدردانی از حضور مردم و دستگاه‌های اجرایی، بر تداوم برنامه‌های محیط‌زیستی و توسعه فضای سبز با مشارکت شهروندان تأکید می‌کند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.