شنبه10 خرداد 1404     Saturday, May 31, 2025
1403/12/27
کدخبر :134065
2
چاپ :

برپایی میزخدمت در پایانه مسافربری برای رسیدگی به مشکلات مسافران نوروزی در استان کرمان

میز پاسخگویی و رسیدگی در پایانه مسافری به منظور نظارت موثر و به موقع بر تخلفات مربوط به پیش فروش بلیت نوروزی و ارائه خدمات به مسافران برپا شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: میز پاسخگویی و رسیدگی در پایانه مسافری به منظور نظارت موثر و به موقع بر تخلفات مربوط به پیش فروش بلیت نوروزی و ارائه خدمات به مسافران برپا شده است.
به گزارش دل عالم به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، سهند شفق با اشاره به استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه‌ها اظهار کرد: نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات مسافری، نرخ بلیت‌ها، ایمنی ناوگان و نحوه ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار دارد.

شفق با بیان این که کارشناسان مربوطه و آشنا به حقوق مسافران به طور مستمر در پایانه حضور دارند، افزود: مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مستقر در پایانه‌ها و یا از طریق سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان اطلاع دهند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.