جمعه27 مهر 1403     Friday, October 18, 2024
1403/06/01
کدخبر :118407
0
چاپ :

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در اجرای تصمیم شورای تامین کوتاهی کرد

شورای تامین یک ماه است به شرکت نفت نامه زده در جایگاه‌ها دوربین نصب و به هم متصل شوند تا فردی نتواند طی یک روز در چند جایگاه بنزین بگیرد اما هنوز این کار انجام نشده و کوتاهی کرده‌اند.

 

 احمد بلندنظر در نشست شورای اداری شهرستان جیرفت اظهار کرد: شرکت نفت مثل یک فرد پولداری است که قاچاق سوخت برایش ناچیز است و آن را نمی بیند چون اگر می دید و دنبال آن بود، فکری می کرد و تصمیمی می گرفت تا ما شاهد ناامنی جاده‌ها و مشکلات مردم در این زمینه نباشیم.

به گزارش دل عالم  به نقل از ایرنا، وی تاکید کرد: وظیفه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نظارت بر جایگاه ها است اما همه انتظارات از فرمانداری است.
بلندنظر با بیان اینکه این ۲ سال اجرای طرح تحمل کردم ادامه داد: طرح کدینگ ملی است، وقتی صف‌ها طولانی می شود در نتیجه تصمیم‌های کشوری است و کاری از عهده فرماندار بر نمی آید.
وی یادآور شد: قانون مدونی برای مبارزه با قاچاق سوخت نداریم اما تنها شهرستانی هستیم بابت سوخت شهید دادیم و چند هزار لیتر قاچاق سوخت کشف شده است.
فرماندار جیرفت اضافه کرد: پیشنهاد دادم برای حل مشکل سوخت ٢ راه داریم که یکی گران کردن سوخت است اما مشکلات خاص برای مردم ایجاد می کند.
وی افزود: دومین راه این است که در شهرستان های جنوبی ۲۱۰ لیتر سهمیه قبلی را بدهند و کارت های آزاد جایگاه ها را جمع کنند و مطمئنا دیگر صفی در شهرستان تشکیل نمی شود.

 طی روزهای اخیر رییس کل دادگستری کرمان هم اعلام کرد: هفت نفر از عوامل دولتی در اداره صنعت، معدن و تجارت، شرکت نفت شهرستان کهنوج، رودبار جنوب و جازموریان به اتهام اخذ رشوه در بحث قاچاق سوخت دستگیر و تحقیقات اولیه از آنان انجام شده است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.