جمعه30 شهريور 1403     Friday, September 20, 2024
1403/06/11
کدخبر :118771
3
چاپ :

۴۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن معطل بانک‌های استان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در پنجمین جلسه شورای مسکن استان کرمان مطرح کرد: نزدیک به چهل هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن معطل بانک های استان جهت افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات اند.

با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان و مدیران اجرایی مربوطه استان، پنجمین جلسه شورای مسکن استان کرمان در روز شنبه ۱۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش دل عالم به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و همچنین گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: تعداد متقاضیانی که تایید نهایی شده اند ۶۳۶۵۱ نفر و متقاضیانی که افتتاح حساب انجام داده اند ۲۴۹۲۶ نفر اند.

وی افزود: متاسفانه تا به این لحظه نزدیک به چهل هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب نکرده اند و تا زمانی که افتتاح حساب انجام نشود نمی‌توان به پروژه متقاضی را معرفی کرد.

حافظی ادامه داد: متاسفانه تا به این لحظه به غیر از بانک مسکن بانک‌های دیگر در طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان عملکرد مناسبی نداشته و همکاری لازم را به عمل نیاورده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در راستای واریز یک سوم سهم راه و شهرسازی برای خدمات زیربنایی گفت: در چند روز اخیر مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به حساب دستگاه‌های خدمات رسان واریز شده است که امیدواریم با تزریق سهم استان و وزارت نیرو مشکلات خدمات زیربنایی طرح نهضت ملی مسکن هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

استاندار کرمان در این جلسه در راستای عدم همکاری برخی از بانک‌های عامل در استان کرمان گفت: اگر در استان‌های دیگر سهمیه‌ای جذب شده و از سوی این بانک‌های تسهیلاتی پرداخت و همکاری در طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است و هنوز این مهم در استان کرمان صورت نگرفته است، کوتاهی بانک‌های مذکور را می‌رساند که باید هرچه سریع‌تر این خلل را پوشش دهند.

در ادامه جلسه به بررسی موضوعاتی همچون مجوز انعقاد تفاهم‌نامه آماده سازی با شهرداری‌ها، بنیاد مسکن و... ، افزایش سهمیه سوخت، تامین آب اجرای پروژه‌ها و.... پرداخته شد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.