
به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از، روابط عمومی ادارهکل راه و شهرسازی استان کرمان، جلسه کارگروه شهرداران منطقه ۷ شرق استان کرمان با حضور علیاصغر ذاکری هرندی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، علی حاجیزاده مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، فرماندار شهرستان بم، علی طاهرنژاد معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، مهدی حقیقی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بم و شهرداران منطقه ۷ شرق استان کرمان برگزار شد.
در این جلسه بر بررسی و تبادل نظر درباره مسائل و چالشهای حوزه شهری شهرداریهای منطقه ۷ شرق استان کرمان پرداخته و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد.





