
به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمان، مدیرعامل این شرکت در حاشیه کاشت نهال یادبود، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام جنگ رمضان اظهار داشت: خون پاک شهیدان ما را در ادامه مسیر خدمترسانی مصممتر میکند.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمان در پایان تاکید کرد: امید است همه ما در مجموعه شرکت آب منطقهای کرمان، با الگوبرداری از تعهد و ازخودگذشتگی این شهیدان گرانقدر، ادامهدهنده راهشان در عرصه خدمت به مردم باشیم.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمان در پایان تاکید کرد: امید است همه ما در مجموعه شرکت آب منطقهای کرمان، با الگوبرداری از تعهد و ازخودگذشتگی این شهیدان گرانقدر، ادامهدهنده راهشان در عرصه خدمت به مردم باشیم.





