دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/02/08
کدخبر :175816
2
چاپ :

کاشت نهال یادبود شهیدان صنعت آب و برق توسط مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان

در راستای لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در طرح درختکاری، دو اصله نهال به یاد شهدای صنعت آب و برق و مدرسه میناب کاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، مدیرعامل این شرکت در حاشیه کاشت نهال یادبود، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام جنگ رمضان اظهار داشت: خون پاک شهیدان ما را در ادامه مسیر خدمت‌رسانی مصمم‌تر می‌کند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان در پایان تاکید کرد: امید است همه ما در مجموعه شرکت آب منطقه‌ای کرمان، با الگوبرداری از تعهد و ازخودگذشتگی این شهیدان گرانقدر، ادامه‌دهنده راهشان در عرصه خدمت به مردم باشیم.

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.