سه شنبه1 آبان 1403     Tuesday, October 22, 2024
1403/08/01
کدخبر :121784
1
چاپ :

کارگروه بررسی اعتراضات داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کرمان آغاز به کار کرد

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز به کار کارگروه بررسی اعتراضات داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خبر دادو افزود:اعتراضات تمامی داوطلبان دراین کارگروه بررسی میشود

احمد فیروزی در اولین نشست توجیهی این کارگروه خاطر نشان کرد: رسیدگی به اعتراضات داوطلبان به صورت موردی در کارگروه های تخصصی بررسی خواهد شد.

به گزارش دل عالم به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان ، فیروزی از بررسی اعتراضات داوطلبان در به صورت اختصاصی در حوزه های آزمون استخدامی آموزگاری، آزمون استخدامی دبیری و آزمون استخدامی کیفیت بخشی خبر داد و افزود: پرونده معترضان به صورت دقیق توسط کارگروه مربوطه در راستای جلوگیری از تضییع حق افراد بررسی می شود.

فیروزی گفت: بر اساس آیین نامه اجرایی که وزارتخانه در اختیار استان قرار داده به دواطلبان بر اساس مقررات تعریف شده و در چارچوب معین، فرصت رسیدگی به بررسی مغایرت های احتمالی احراز صلاحیت، داده شده و داوطلبان می توانند اعتراض خود را به ثبت رسانده و سپس این موارد( که در آیین نامه تعیین گردیده) مورد بررسی کمیته رسیدگی به اعتراضات قرار خواهد گرفت و در مرحله آخر در سطح وزارتخانه نیز تیم ارزیاب تخصصی تشکیل داده شده که پرونده های  مورد بررسی در استانها را رسیدگی نهایی خواهند کرد.

دبیر کار گروه بررسی اعتراضات داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کرمان  با اشاره به  بندها و تبصره های آیین نامه رسیدگی به اعتراضات، بر حساسیت امر  و اهمیت حقوق داوطلبان در خصوص استخدام تاکید و اظهار کرد: داوطلبان در سه حیطه ی عمومی، تخصصی و اختصاصی مورد ارزیابی واقع شده و این کمیته پاسخگوی اعتراضات قانونی در رفع ابهامات احتمالی خواهد بود.

برچسب ها : آموزش و پرورش

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.