يكشنبه7 تير 1405     Sunday, June 28, 2026
1405/04/07
کدخبر :186707
2
چاپ :

دانش‌آموز کرمانی مشاور وزیر آموزش و پرورش شد

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، «سجاد بدخشان» به عنوان مشاور دانش آموزی وزیر آموزش و پرورش منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، در این حکم آمده است، انتصاب وی با توجه به شایستگی‌های فردی، توانمندی‌های مدیریتی، روحیه مسئولیت‌پذیری، برخورداری از روحیه نوآوری، پیشتکار و حسن سابقه در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته است. 
وزیر آموزش و پرورش در بخشی از این حکم با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگانی در فرآیندهای تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری، ابراز امیدواری کرده که سجاد بدخشان با اتکا به خداوند متعال و بهره‌گیری از تجارب ارزنده خود، در راستای تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت منشاء خدماتی ارزشمند و ماندگار باشد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، بدخشان که پیش از این به عنوان نایب رئیس مجلس دانش آموزی و مشاور نسل Z استاندار کرمان، ایفای نقش کرده، اکنون در جایگاه مشاور وزیر آموزش و پرورش مسئولیت جدیدی در مسیر ارتقاء کیفیت حکمرانی آموزشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نسل جوان و نوجوان کشور بر عهده خواهد داشت.
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.