سه شنبه1 آبان 1403     Tuesday, October 22, 2024
1403/08/01
کدخبر :121803
1
چاپ :

پایش آنلاین ایستگاه های هیدرومتری در استان کرمان

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، اعضاء هیئت مدیره و معاونین شرکت آب منطقه‌ای کرمان از ایستگاه‌های هیدرومتری و تبخیرسنجی منطقه سیرچ و شهداد بازدید کردند.

 حمید علیدادی سلیمانی در خصوص پایش آنلاین ایستگاه‌های دفتر مطالعات پایه و ضرورت انجام این کار و برنامه های آتی شرکت در این خصوص گفت: استان کرمان بعنوان پهناورترین استان با هدف تجهیز و ارتقاء سیستم پایش منابع آب سطحی اقدام به خرید، نصب و راه اندازی تعداد 13 دستگاه باران سنج الکترونیکی ( با تکنولوژی ساخت تیپینگ پاکت ) و 14 دستگاه سطح‌سنج الکترونیکی (با تکنولوژی ساخت لیزری که از بروزترین انواع تکنولوژی ساخت سطح‌سنج های رودخانه‌ای دنیاست) نموده است .
به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای،در این خصوص علی میرشکاری سلیمانی، مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطای کرمان  اظهار داشت: با اضافه کردن این ادوات به شبکه آنلاین سازی ایستگاههای پایش استان کرمان تقریباً نیمی از ایستگاههای هیدرومتری و حدود یک سوم ایستگاههای باران سنجی کل استان به ادوات الکترونیکی تجهیز و اطلاعات آنها به صورت آنلاین دریافت می شود
میرشکاری سلیمانی افزود: اسناد مناقصه قرارداد اخذ داده و مانیتورینگ کلیه ایستگاههای استان نهایی و در مرحله اجرا می باشد.

برچسب ها : آب منطقه ای

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.