دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/02/06
کدخبر :175515
3
چاپ :

برگزاری پویش ملی کاشت نهال به نام و یاد شهدای صنعت آب و برق کشور در جنگ رمضان در جیرفت

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام صنعت آب و برق در جنگ تحمیلی، پویش ملی کاشت نهال به یاد ایشان در شهرستان جیرفت و در محل سد تنظیمی جیرفت با حضور جمعی از مسئولان و مدیران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای استان، در این مراسم معنوی که در فضایی صمیمی و همراه با ذکر یاد و نام شهدا انجام شد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، نماینده ولی‌فقیه در اداره‌کل منابع طبیعی جنوب کرمان، حضور یافت و با کاشت نهال یادبود، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیوند آن با فرهنگ حفظ منابع طبیعی و محیط زیست تأکید کرد.  
همچنین در این برنامه، مهندس علیرضا عادلی، مدیر بهره‌برداری و نگهداری از سد و نیروگاه جیرفت، جناب آقای مهندس صادقی، معاون اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، و جناب آقای مهندس سالاری، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان، حضور فعال داشتند و با کاشت نهال‌های یادبود، بر اهمیت مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در حفاظت از منابع طبیعی و گسترش فضای سبز تأکید نمودند.  
این اقدام نمادین، یادآور پیوند ارزشمند بین فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از طبیعت و سرزمین مادری است.
برچسب ها : آب منطقه ای

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.