دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1404/12/05
کدخبر :170753
7
چاپ :

پایان مرمت سه آب‌انبار عشایری در راور تا اواسط اسفندماه

عملیات اجرایی مرمت و بازسازی سه باب آب‌انبار در مناطق عشایری شهرستان راور در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط‌عمومی اداره کل امور عشایر شمال استان کرمان، عملیات اجرایی مرمت و بازسازی سه باب آب‌انبار در مناطق عشایری شهرستان راور در حال انجام است.
مهندس نیکزادی، مدیرکل امور عشایر شمال استان کرمان، در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت تأمین آب پایدار برای جوامع عشایری، مرمت این سه باب آب‌انبار در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی منطقه افزود: با توجه به شرایط خاص اقلیمی و نیاز عشایر به ذخیره‌سازی آب در فصول پربارش، آب‌انبار نسبت به دیگر مخازن ذخیره‌سازی آب شرب، گزینه مناسب‌تری است و کارایی بالاتری برای تأمین آب پایدار در این مناطق دارد. وی تصریح کرد: خوشبختانه یک باب از این آب‌انبارها به طور کامل به بهره‌برداری رسیده و باب دوم نیز با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، تا پایان همین هفته تکمیل و تحویل عشایر خواهد شد.
مدیرکل امور عشایر شمال استان کرمان افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده و تلاش عوامل اجرایی، آب‌انبار سوم نیز تا اواسط اسفندماه تکمیل و تحویل عشایر منطقه خواهد شد تا پیش از آغاز فصل گرم، دغدغه تأمین آب برای عشایر زحمتکش این منطقه برطرف شود.

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.