
محمدرضا فرح بخش با بیان اینکه بیانیه ماموریت ها در هر زمینه ای باید مشخص باشد، گفت: برای برنامه ریزی و اقدام بهتر گفتمان آموزش و پرورش باید تعریف شود.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، فرح بخش افزود: سازماندهی ادارات و مدیریت های آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در دستور کار است، مسائل آموزش و پرورش باید از نظر فنی بررسی شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: باید بررسی شود که آموزش به چه ارکانی نیاز دارد؟ شاخصه های آن چیست؟ در چه چارچوبی باید عمل کرد تا اثرگذاری بیشتری رخ دهد؟ برای هر عملی باید سازوکاری تعریف کرد تا شائبه ای پیش نیاید.
فرح بخش گفت: توانمندسازی معلمان، شاخص مدرسه داری را ارتقا می دهد، ایجاد مدارس شاخص، مهارت محوری، کار کردن مخلصانه از مولفه های پیشرفت در آموزش و پرورش است.
بر پایه این گزارش، نشست هم اندیشی استمرار دوره های آموزشی توانمندسازی معلمان استان با حضور مدیرعامل یکی از موسسه های فرهنگی آموزشی و همکاران وی با مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد، در این جلسه مقرر شد کارگروه مربوط تشکیل شود و در خصوص دعوت از مولفان کتاب های درسی برای برگزاری دوره های آموزشی تبادل نظر شد.