
به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل ازروابط عمومی استانداری کرمان، چهارمین جلسه ستاد استانی بازآفرینی شهری پایدار در جنوب استان با محوریت تسریع در روند اجرای پروژهها و رفع موانع موجود برگزار شد.
علیاصغر ذاکریهرندی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، با صدور ابلاغیهای خطاب به شهرداریهای جنوب استان، مهلتی یکماهه برای عقد قرارداد با مشاوران در حوزه بازآفرینی شهری تعیین کرد و بر لزوم طی سریع فرآیندهای قانونی در این زمینه تأکید داشت.
علی اصغر ذاکری هرندی همچنین با اشاره به اهمیت جذب بهموقع سهمیه قیر در پروژههای بازآفرینی، خواستار اقدام فوری شهرداریها در این زمینه شد و تصریح کرد: تمامی مستندات مربوط باید در موعد مقرر به ادارهکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ارسال شود.
معاون عمرانی استاندار کرمان در ادامه، از فرمانداران جنوب استان خواست ظرف دو هفته آینده نشست فوری ستاد بازآفرینی شهری در شهرستانها را برگزار کرده و گزارش اقدامات انجامشده را ارائه دهند.
ذاکریهرندی همچنین با تعیین مهلت یکماهه برای تدوین «برنامه جامع اقدام مشترک» در شهرستانهای جنوب استان، بر ارسال صورتجلسات به معاونت عمرانی استانداری تأکید کرد.
وی خطاب به شهرداریهایی که تاکنون اقدام به تهیه طرح بازآفرینی نکردهاند، هشدار داد: این شهرداریها موظفاند ظرف یک ماه، نسبت به انتخاب مشاور و انعقاد قرارداد اقدام کنند.
معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود، به موضوع تأمین مالی پروژهها اشاره کرد و بر لزوم پیگیری جدی همکاری بانکهای عامل برای تخصیص تسهیلات مورد نیاز تأکید کرد.
معاون عمرانی استاندار کرمان با ابراز رضایت از روند اقدامات انجامشده در جنوب استان گفت: خوشبختانه حرکتهای مؤثر و قابل توجهی در حوزه بازآفرینی شهری آغاز شده که شایسته تقدیر است.
در پایان این نشست، ذاکریهرندی با حضور در شهر جیرفت، از پروژههای بازآفرینی شهری بازدید و روند اجرایی آنها را از نزدیک بررسی کرد.
علیاصغر ذاکریهرندی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، با صدور ابلاغیهای خطاب به شهرداریهای جنوب استان، مهلتی یکماهه برای عقد قرارداد با مشاوران در حوزه بازآفرینی شهری تعیین کرد و بر لزوم طی سریع فرآیندهای قانونی در این زمینه تأکید داشت.
علی اصغر ذاکری هرندی همچنین با اشاره به اهمیت جذب بهموقع سهمیه قیر در پروژههای بازآفرینی، خواستار اقدام فوری شهرداریها در این زمینه شد و تصریح کرد: تمامی مستندات مربوط باید در موعد مقرر به ادارهکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ارسال شود.
معاون عمرانی استاندار کرمان در ادامه، از فرمانداران جنوب استان خواست ظرف دو هفته آینده نشست فوری ستاد بازآفرینی شهری در شهرستانها را برگزار کرده و گزارش اقدامات انجامشده را ارائه دهند.
ذاکریهرندی همچنین با تعیین مهلت یکماهه برای تدوین «برنامه جامع اقدام مشترک» در شهرستانهای جنوب استان، بر ارسال صورتجلسات به معاونت عمرانی استانداری تأکید کرد.
وی خطاب به شهرداریهایی که تاکنون اقدام به تهیه طرح بازآفرینی نکردهاند، هشدار داد: این شهرداریها موظفاند ظرف یک ماه، نسبت به انتخاب مشاور و انعقاد قرارداد اقدام کنند.
معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود، به موضوع تأمین مالی پروژهها اشاره کرد و بر لزوم پیگیری جدی همکاری بانکهای عامل برای تخصیص تسهیلات مورد نیاز تأکید کرد.
معاون عمرانی استاندار کرمان با ابراز رضایت از روند اقدامات انجامشده در جنوب استان گفت: خوشبختانه حرکتهای مؤثر و قابل توجهی در حوزه بازآفرینی شهری آغاز شده که شایسته تقدیر است.
در پایان این نشست، ذاکریهرندی با حضور در شهر جیرفت، از پروژههای بازآفرینی شهری بازدید و روند اجرایی آنها را از نزدیک بررسی کرد.





