يكشنبه18 شهريور 1403     Sunday, September 8, 2024
1403/05/06
کدخبر :115830
3
چاپ :

صرفه‌جویی ۳۰ مگاواتی برق در تعطیلی پنجشنبه‌های استان کرمان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان گفت: حدود ۳۰ مگاوات در پنجشنبه‌هایی که تعطیل شده، در مصرف برق استان کرمان صرفه‌جویی شد.

حمیدرضا حبیبی در جلسه شورای اداری استان کرمان با یادآوری مدیریت پیک مصرف برق در سال گذشته اظهار کرد: در ماه گذشته چندین رویداد مهم در کشور برگزار شد و شبکه برق ایران پایدار بود و با کمترین مشکل از آن عبور کردیم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، به گفته وی، شهرک‌های صنعتی یک روز و در زمان بحران یک و نیم روز با محدودیت مصرف روبه‌رو هستند و برنامه مدیریت بار به ۲۷ مشترک صنعتی بزرگ ارائه شده؛ همچنین در بخش مصارف کشاورزی ۱۹ ساعت به کشاورزان اجازه مصرف داده شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان ادامه داد: در بخش خانگی به هیچ عنوان محدودیت و مدیریت بار نداریم، مگر آنکه در زمان قطعی و خرابی، خاموشی داشته باشیم.

«بخش اداری قابل مدیریت است و کاهش ساعات اداری و تعطیلی در صرفه‌جویی کمک می‌کند و همه ادارات موظف هستند که مصرف برق خود را در ساعات اداری ۳۰ درصد و پس از ساعات اداری ۶۰ درصد کاهش دهند.» این مطلب بخش دیگری از سخنان حبیبی بود.

وی بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق تاکید کرد و گفت: یک میلیون و ۳۵۰ هزار مشترک داریم که هر کدام به اندازه ۱۰۰ وات کاهش مصرف برق داشته باشند، به میزان ۱۳۵ مگاوات صرفه‌جویی می‌شود.

طبق گفته مدیرعامل برق منطقه‌ای استان کرمان، بخش اصناف رعایت در مصرف برق ندارند و انتظار می‌رود که اصناف در این روزها همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.