دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/02/01
کدخبر :174382
5
چاپ :

جشن بازگشت فرزندان بهزیستی به شیرخوارگاه

با حضور خسرو ملکشاهی معاون سلامت اجتماعی بهزیستی استان کرمان جشن بازگشت فرزندان بهزیستی به شیرخوارگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان کرمان با حضور خسرو ملکشاهی معاون سلامت اجتماعی بهزیستی استان کرمان خانواده های فرزند پذیر و کارشناسان تخصصی بهزیستی جشن بازگشت فرزندان بهزیستی به شیرخوارگاه برگزار شد.
در این مراسم معاون سلامت اجتماعی بهزیستی استان کرمان با تقدیر از خانواده هایی که در شرایط جنگی بچه های شیرخوارگاه را به فرزندی قبول کرده اند ، اظهار داشت : با آغاز جنگ تحمیلی و در جهت محافظت از فرزندان شیرخوارگاه از خطرات احتمالی بهزیستی استان کرمان در اقدامی هماهنگ فرزنان شیرخوارگاه را تحت عنوان طرح میزبان به خانواده های داوطلب واگذار نمود.
وی افزود : در این میان بیش از 50 فرزند به 43 خانواده واگذار شد که در این میان 8 خانواده بیش از یک فرزند را به میزبانی گرفتند.
ملکشاهی اذعان داشت : از 43 خانواده مذکور،  13 خانواده از خیرین و 30 خانواده از همکاران بهزیستی بودند که بیش از 40 روز از این فرزندان مراقبت کردند.
گفتنی است لیلا فکار رییس شیرخوارگاه مادر کرمان نیز در این مراسم از همراهی و همکاری خانواده ها با شیرخوارگاه قدردانی کرد. در پایان این مراسم نیز با اهدا لوح و تندیس شیرخوارگاه مادر از این خلنواده ها تجلیل گردید.
شایان ذکر است در این مراسم بسیاری از خانواده ها خواستار ادامه این همکاری با بهزیستی بودند.
برچسب ها : بهزیستی

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.