جمعه30 شهريور 1403     Friday, September 20, 2024
1400/04/15
کدخبر :50094
38
چاپ :

تونل جاده منوجان-هرمزگان تا ۲۲ تیرماه مسدود است

تونل جاده منوجان-هرمزگان تا ۲۲ تیرماه مسدود است

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از مسدود شدن تونل محور منوجان _رودان (استان هرمزگان) از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ تیرماه جاری به دلیل تعمیر شبکه روشنایی خبر داد.

مسعود جمیلی کرمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تونل در محور بزرگراهی خلیج فارس جنوب استان کرمان به استان هرمزگان چند هفته پیش به علت آتش گرفتن تریلر حامل سوخت دچار حادثه شد.

وی گفت: این تونل با همکاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های منوجان و رودان بازگشایی شد.

به گفته جمیلی کرمانی تعمیرات در راستای رفع نواقص رخ داده انجام می شود.

وی مسیرهای جایگزین تردد جنوب کرمان به استان هرمزگان را محور کهنوج - زیارتعلی در استان هرمزگان و منوجان _هشت بندی_ جغین استان هرمزگان اعلام کرد.

این مسئول تصریح کرد: رانندگان در مسیر منوجان - هشت بندی با توجه به تعدد روستاهای در مسیر و پیش بینی حجم تردد در این محور با رعایت قوانین و سرعت مطمئن رانندگی کنند. 

مدیرکل راهداری جنوب کرمان اظهار داشت: مسیرهای جایگزین با توجه به هماهنگی های صورت گرفته توسط مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل اداره کل راهداری جنوب کرمان برنامه ریزی شده است. 

وی ادامه داد: رانندگانی که قصد تردد به سمت استان هرمزگان و برعکس را دارند با توجه به اطلاعات ارائه شده در مسیر مقصد خود را انتخاب کنند. 

جمیلی کرمانی گفت: مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل با شماره ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم و رانندگان است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.