دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1404/11/07
کدخبر :167087
16
چاپ :

تقدیر از رئیس و کارکنان گمرک منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در آستانه روز جهانی گمرک

همزمان با فرارسیدن روز جهانی گمرک، صبح امروز مراسم تقدیری از رئیس و کارکنان گمرک این منطقه، با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان،این آیین که به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان انجام شد، با حضور مهندس رضایی فرماندار ویژه شهرستان، مهندس انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی،  ابوالفضل سلحشور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و جمعی از مدیران و مسئولان همراه بود.
در آغاز این مراسم، سلحشور با تبریک اعیاد ماه شعبان و روز جهانی گمرک، بر اهمیت همدلی و تعاون میان کارکنان به عنوان عاملی کلیدی در ارتقای عملکرد گمرک تأکید کرد.
سپس خدابنده‌لو، رئیس گمرک منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، این هماهنگی و موفقیت‌ها را مرهون تعهد و تلاش بی‌وقفه‌ی کارکنان گمرک و همکاری‌های مؤثر منطقه ویژه اقتصادی دانست. وی همچنین به بیان چالش‌ها و نیازهای فعلی گمرک پرداخت و خواستار حمایت و همراهی بیشتر مسئولان برای رفع آنها شد.
در ادامه، مهندس انارکی‌محمدی، نماینده مجلس، با اشاره به حساسیت و اهمیت مأموریت‌های گمرکی، اظهار داشت: «تعهد و پشتکار جامعه‌ی گمرکی، پشتوانه‌ای استوار برای سلامت، شفافیت و رونق اقتصادی کشور محسوب می‌شود.»
مهندس رضایی، فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان نیز، ضمن تقدیر از خدمات رئیس و کارکنان گمرک در تسهیل امور تجاری، تولید و صادرات، نقش آنان را در توسعه‌ی اقتصادی منطقه و کشور حیاتی برشمرد.
در پایان این آیین، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از زحمات رئیس و کارکنان گمرک منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان تجلیل شد.

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.