
به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرمان، جلسه ستاد انتخابات شهرستان با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، بخشداران و شهرداران شهرستان، به منظور هماهنگی برای برگزاری هفتمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد. این انتخابات که در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، از اهمیت ویژهای در پیشبرد امور شهری و روستایی برخوردار است.
حبیب الله خنجری فرماندار کرمان در این جلسه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، حضرت آیتالله العظمی سید مجتبی خامنهای، بر لزوم برگزاری باشکوه و مقتدرانه انتخابات، خاطرنشان کرد: “انتخابات، جلوه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش و پشتوانهای محکم برای نظام اسلامی است و همه ما وظیفه داریم بسترهای لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و پرشور فراهم آوریم.”
وی با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم، از برنامهریزیها و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی در خور شأن نظام جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: “با توجه به اهمیت این رویداد سیاسی، کمیتههای مختلفی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات تشکیل شده است که در این جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص وظایف هر کمیته و هماهنگیهای لازم پرداخته شد.”
فرماندار همچنین به طرح موضوع ایجاد و تشکیل کارگروه بازآفرینی در شهرستان کرمان اشاره کرد و گفت: “طبق دستور دکتر ذاکر، معاون عمرانی استاندار، این کارگروه باید در شهرستان فعال شده و به صورت جدی پیگیر مسائل مربوط به بازآفرینی شهری باشد.” وی در ادامه افزود که ریاست این کارگروه را شخص فرماندار بر عهده خواهد داشت و دبیرخانه آن نیز در شهرداریهای مناطق مستقر خواهد شد. گزارش عملکرد این کارگروه به صورت ماهیانه به فرمانداری کرمان ارسال خواهد شد.
در پایان این جلسه، مقرر گردید، دستورالعملهای مربوط به تبلیغات انتخابات پیش رو به تمامی شهرداران شهرستان ابلاغ گردد تا از روند قانونی و منظم تبلیغات انتخاباتی اطمینان حاصل شود.





