پنج شنبه27 آذر 1404     Thursday, December 18, 2025
1404/09/26
کدخبر :162665
4
چاپ :

تأکید مدیرکل بازرسی استانداری کرمان برتکریم ارباب‌رجوع در بازدید سرزده از اداره‌کل منابع طبیعی استان

در ادامه برنامه‌های نظارتی و ارزیابی میدانی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان، نرجس بهرآسمانی به‌صورت سرزده از اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان بازدید کرد.


به گزارش دل عالم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان، این بازدید با هدف بررسی نحوه ارائه خدمات به شهروندان، ارزیابی فرآیندهای اداری، میزان رضایت‌مندی مراجعان و نحوه پاسخگویی به ارباب‌رجوع انجام شد و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری کرمان از بخش‌های مختلف اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و همچنین اداره منابع طبیعی شهرستان کرمان بازدید به عمل آورد.
نرجس بهرآسمانی در جریان این بازدید، تکریم ارباب‌رجوع، تسریع در رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی را از اولویت‌های مهم دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و هدف از بازدیدهای سرزده را شناسایی نقاط قوت و بررسی موارد قابل بهبود در راستای افزایش رضایت‌مندی عمومی دانست.
در ادامه، علیرضا ابوالحسنی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان با اشاره به جایگاه ویژه این اداره‌کل در ارائه خدمات مستقیم به مردم اظهار داشت:«اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان به‌عنوان یکی از دستگاه‌های ارباب‌رجوع‌محور، به دلیل گستردگی مأموریت‌ها و ارائه خدمات متعدد، روزانه پذیرای حجم قابل توجهی از مراجعان از سراسر استان است.»
وی افزود:«با توجه به گستره جغرافیایی استان و مراجعات متعدد مردمی، پاسخگویی سریع، دقیق و شفاف به ارباب‌رجوع در چارچوب قوانین و مقررات، به‌عنوان خط‌مشی اصلی این اداره‌کل تعریف شده و همواره مورد تأکید  قرار دارد.»
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان با تأکید بر رویکرد مردم‌محور این دستگاه تصریح کرد:«تمامی همکاران موظف‌اند ضمن رعایت کامل قوانین، با سعه‌صدر، احترام و مسئولیت‌پذیری، نسبت به پیگیری مطالبات مردمی که به عنوان سرمایه های اجتماعی هستند اقدام نمایند و ارتقای رضایت‌مندی شهروندان را به‌عنوان یکی از شاخص‌های اصلی ارزیابی عملکرد خود مدنظر قرار دهند.»
ابوالحسنی در پایان خاطرنشان کرد:«بازدیدهای نظارتی و سرزده، فرصت مناسبی برای بررسی میدانی عملکرد، اصلاح فرآیندها و تقویت نقاط قوت است و مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان از این رویکردها در راستای بهبود مستمر خدمات‌رسانی استقبال می‌کند.»

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.