
دو تیم بازرسی به نمایندگی از مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهرستان کرمان، روند خدمترسانی به مردم را مورد ارزیابی قرار دادند.
به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در جریان این بازدید، تیمهای بازرسی ضمن گفتوگو با مدیران، معاونان و تعدادی از مراجعان، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات و اجرای برنامههای بنیاد قرار گرفتند.
عملکرد بنیاد مسکن در محورهایی از جمله سهم بنیاد در طرح اقدام ملی مسکن، ساخت مسکن روستایی و محرومین، اجرای طرحهای هادی روستایی، و بهسازی و نوسازی مسکن روستایی بررسی شد.
نرجس بحرآسمانی مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان در جریان این بازدید با تأکید بر اهمیت سرعت و دقت در خدماترسانی به مردم گفت: بنیاد مسکن یکی از دستگاههایی است که بیشترین ارتباط را با اقشار مختلف جامعه دارد و طبیعی است که کوچکترین تأخیر یا کاستی در فرآیندها، مستقیماً بر زندگی مردم اثر میگذارد. هدف ما از این بازدیدها، کمک به بهبود روندها و رفع موانع است، نه صرفاً نظارت اداری.
وی همچنین با اشاره به ضرورت توجه ویژه به مناطق کمبرخوردار افزود: طرحهای مسکن روستایی و مسکن محرومین از اولویتهای مهم ماست. انتظار داریم با همکاری نزدیکتر دستگاههای اجرایی، روند اجرای این طرحها شتاب بیشتری بگیرد تا مردم هر چه سریعتر نتایج ملموس آن را احساس کنند.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان، در پایان بر لزوم ارتباط مؤثر با مردم تأکید کرد و گفت: صدای مردم باید در تصمیمگیریها شنیده شود. گفتوگوی امروز با مراجعان، برای ما مهمترین بخش بازدید بود و حتماً نکات مطرحشده پیگیری خواهد شد.
به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در جریان این بازدید، تیمهای بازرسی ضمن گفتوگو با مدیران، معاونان و تعدادی از مراجعان، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات و اجرای برنامههای بنیاد قرار گرفتند.
عملکرد بنیاد مسکن در محورهایی از جمله سهم بنیاد در طرح اقدام ملی مسکن، ساخت مسکن روستایی و محرومین، اجرای طرحهای هادی روستایی، و بهسازی و نوسازی مسکن روستایی بررسی شد.
نرجس بحرآسمانی مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان در جریان این بازدید با تأکید بر اهمیت سرعت و دقت در خدماترسانی به مردم گفت: بنیاد مسکن یکی از دستگاههایی است که بیشترین ارتباط را با اقشار مختلف جامعه دارد و طبیعی است که کوچکترین تأخیر یا کاستی در فرآیندها، مستقیماً بر زندگی مردم اثر میگذارد. هدف ما از این بازدیدها، کمک به بهبود روندها و رفع موانع است، نه صرفاً نظارت اداری.
وی همچنین با اشاره به ضرورت توجه ویژه به مناطق کمبرخوردار افزود: طرحهای مسکن روستایی و مسکن محرومین از اولویتهای مهم ماست. انتظار داریم با همکاری نزدیکتر دستگاههای اجرایی، روند اجرای این طرحها شتاب بیشتری بگیرد تا مردم هر چه سریعتر نتایج ملموس آن را احساس کنند.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان، در پایان بر لزوم ارتباط مؤثر با مردم تأکید کرد و گفت: صدای مردم باید در تصمیمگیریها شنیده شود. گفتوگوی امروز با مراجعان، برای ما مهمترین بخش بازدید بود و حتماً نکات مطرحشده پیگیری خواهد شد.





