سه شنبه1 آبان 1403     Tuesday, October 22, 2024
1403/08/01
کدخبر :121785
4
چاپ :

انعقاد 145 قرارداد بهسازی راه های استان كرمان در شش ماه نخست 1403

تعداد 145 قرارداد برای بهسازی راه های اصلی، فرعی و روستایی واحداث مستحدثاث جاده ای شمال استان كرمان با شركت های پیمانكاری در شش ماهه اول سال جاری ثبت شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان گفت: اداره پیمان و رسیدگی این اداره كل طی همین بازه زمانی تعداد 180 مورد انعقاد قرارداد، مبادله پیمان و ابلاغ قرارداد را انجام داده است كه مبلغ تجمیعی اولیه پیمان حدود 34 هزار میلیارد ریال بوده است. 
به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی راهداری، علی عبداللهی اظهارداشت: طی مدت زمان یادشده  509 صورت وضعیت رسیدگی و برگ مالی صادرشد كه جمع كل برگ مالی های صادره بیش از 19 هزار میلیارد بوده است. 
رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان نیز افزود:  طی شش ماهه اول امسال 122 مورد حكم كمیسیون تحویل موقت و قطعی صادر شد و حدود 150 مورد ابلاغ تغییر مقادیركار و تمدید مدت پیمان انجام شده است. 
مهدی هادوی با اشاره به این مطلب كه بیش از ۸۰۰شركت پیمانكاری در حوزه راهداری و راهسازی تاکنون با این اداره كل قرارداد داشته یا دارند، خاطرنشان كرد: بیش از ۳۰۰شركت غیر راهسازی نیز مانند شركت های خدماتی ،تعمیراتی و...فعالیت های مرتبط با جاده را به انجام رسانده و می رسانند. 

 
برچسب ها : راهداری

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.