دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/02/01
کدخبر :174349
4
چاپ :

اعزام بیش از 200 دستگاه ناوگان اتوبوسی به تهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان ضمن اشاره به اعزام بیش از 200 دستگاه ناوگان اتوبوسی به تهران در جنگ رمضان گفت: در زمان مذکور بیش از 40 تیم نظارتی بر ناوگان حمل و نقل مسافری نیز تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی اداره راهدری استان، علی عبداللهی، مدیر این اداره کل در تشریح عملکرد حمل‌ونقل استان طی ایام جنگ رمضان(9 اسفند 1404 تا 15 فروردین 1405) بیان داشت: در روز ابتدایی جنگ رمضان و با دستور معاون عمرانی استانداری کرمان و با استفاده از ظرفیت شرکتها و ناوگان اتوبوسی معادن استان, بیش از 200 دستگاه اتوبوس برای خدمت رسانی به استان تهران اعزام شدند.
وی در ادامه به راه اندازی میز خدمت در پایانه مسافری آدینه کرمان به همراه کنترل و پایش ناوگان مسافری اشاره کرد و افزود: با راه اندازی مرکز مدیران فنی متمرکز, بر عملکرد شرکتهای مسافری نظارت مستمر اجرا شد, همچنین جهت کنترل بر ناوگان حمل و نقل مسافری بیش از 40 تیم نظارتی تشکیل شد.
عبداللهی افزود: طی1649 سفر ناوگان باری 44523 تن کالا را از بندر چابهار به استان حمل کردند, همچنین ناوگان باری در اقدامی جهادی 116910 تن کالای اساسی را از یزد و شیراز وارد استان کردند.
 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در پایان به تردد وسایل نقلیه طی ایام نوروز(25 اسفند تا 15 فروردین) اشاره کرد و گفت: ورود و خروج وسایل نقلیه به استان به ترتیب ؛ 954786 و 854476 وسیله بوده از کاهش 19 و 29 درصدی(نسبت به زمان مشابه سال گذشته) برخوردار بوده است, همچنین یک میلیون و 809 هزار و 262 وسیله نقلیه با کاهش 24 درصدی نسبت به سال گذشته(بین استانی) و 8 میلیون و 677 هزار و 666 وسیله نقلیه نیز تردد استانی داشتند که آن هم با کاهش 41 درصدی همراه بوده است.

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.