دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/01/31
کدخبر :173979
3
چاپ :

اجرای عملیات خط‌کشی بیش از ۹ هزار کیلومتر از جاده های استان کرمان طی سال ۱۴۰۴

علی عبداللهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به اهمیت علائم افقی در هدایت صحیح کاربران جاده‌ای اظهار کرد: طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۴، عملیات خط‌کشی به طول ۹ هزار و ۲۳۰کیلومتر در محورهای شریانی، اصلی و فرعی استان به منظور ارتقای ایمنی تردد و کاهش سوانح جاده ای صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان  ،عبداللهی افزود: در راستای تکمیل اقدامات ایمن‌سازی راه‌ها، نصب بیش از ۲۰ هزار انواع تابلو و علائم جاده ای و ۲۰ کیلومتر حفاظ مفصلی نیوجرسی در نقاط پرتگاهی و میانه راه در محورهای استان اجرا شده است.
‌مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با تأکید بر نقش این اقدامات در کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها تصریح کرد: اجرای این عملیات در چارچوب برنامه‌های ایمنی ترافیک و با هدف صیانت از جان کاربران جاده‌ای و فراهم‌سازی سفری ایمن برای هم‌استانی‌ها و مسافران انجام شده است.

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.