جمعه30 شهريور 1403     Friday, September 20, 2024
1400/02/16
کدخبر :46594
33
چاپ :

ابعاد حادثه جان باختن کارکنان برق کرمان باید روشن شود

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باید با تمام ظرفیت و امکانات، ابعاد حادثه جان باختن پرسنل اداره برق شهرستان کرمان روشن شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باید با تمام ظرفیت و امکانات، ابعاد حادثه جان باختن پرسنل اداره برق شهرستان کرمان روشن شود.

سردار"عبدالرضا ناظری" در کمیسیون ویژه عملیات بخش گلباف که با محوریت سیل منطقه حرمک و حادثه فوت پرسنل اداره برق شهرستان کرمان برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه پلیس حفظ جان مردم است و هیچ اقدامی با ارزش تر از تامین امنیت و سلامت مردم نیست.

وی در ادامه افزود: هدف و وظیفه پلیس، خدمتگزاری به مردم در جهت تحقق سلامت و کاهش حوادث و سوانح است که حضور ماموران انتظامی در خط مقدم تمام حوادث نشانه ازخودگذشتگی و ایثار کارکنان خدوم این نیرو است.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: گام اول در پیشگیری از بروز حوادث، آگاه سازی شهروندان است که پلیس به صورت گسترده و چهره به چهره این مهم را در تمام حوادث و سوانح در دستور کار خود دارد.

وی افزود: باید با تمام ظرفیت و امکانات، ابعاد حادثه جان باختن پرسنل اداره برق شهرستان کرمان روشن شود که با اتخاذ تمهیدات ویژه و زیرساخت مناسب دیگر شاهد چنین حوادثی در سطح استان نباشیم.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.