سه شنبه1 آبان 1403     Tuesday, October 22, 2024
1403/04/19
کدخبر :114714
0
چاپ :

۴۲۵ روستای استان کرمان امسال گازرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: برنامه‌ریزی شده در سال جاری یک شهر، ۴۲۵ روستا و ۹۰ صنعت جزء و عمده استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

محمدرضا سلیمانی در تشریح این خبر اظهار کرد: به منظور ایجاد زیرساخت گازرسانی در استان کرمان، در سه ماهه نخست سال جاری ۷۹۸ کیلومتر خط لوله توزیع و تغذیه گاز اجرا شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: این پروژه‌ها شامل ۳۴ کیلومتر خط لوله تغذیه و ۷۶۴ کیلومتر شبکه توزیع به منظور گازرسانی به بخش‌های شهری، روستایی و صنعتی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۷ درصدی را نشان می‌دهد.

سلیمانی بیان کرد: بر مبنای برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، پیش بینی می‌شود با همت و کوشش همکاران، مشاوران و پیمانکاران اجرایی یک شهر، ۴۲۵ روستا و ۹۰ صنعت جزء و عمده در سال ۱۴۰۳ از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در پایان گفت: گازرسانی به مردم دیار کریمان همیشه اولویت ما بوده و تاکنون سعی کرده‌ایم با سرعت و دقت به دنبال تکمیل شبکه گازرسانی استان باشیم تا هر چه زودتر تمام مناطق استان از نعمت گاز برخوردار شوند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.