دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/03/19
کدخبر :185515
3
چاپ :

کوره فولاد مبارکه پس از حمله دشمن بازسازی و راه‌اندازی شد

وزیر صمت، از راه‌اندازی مجدد کوره شماره یک فولاد مبارکه خبر داد و گفت: در جریان حمله رژیم صهیونیستی آسیب دیده بود، با تلاش متخصصان و کارگران دوباره به مدار تولید بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از مهر، سید محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: فولاد یکی از بخش‌های بسیار اثرگذار در اقتصاد ملی و اشتغال کشور به شمار می‌رود، به‌ویژه فولاد مبارکه که به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فولادی کشور نقش مهمی در تولید و توسعه صنعتی ایران دارد.

وی افزود: این مجموعه در جریان حملات رژیم صهیونیستی -طی جنگ رمضان- مورد هدف قرار گرفت و بخشی از تأسیسات آن آسیب دید. امروز در محل فولاد مبارکه حضور داریم تا شاهد راه‌اندازی مجدد کوره شماره یک این مجموعه باشیم؛ اقدامی که با تلاش، پایداری و همت مهندسان، تکنسین‌ها و کارگران این کارخانه در طول ۴۵ روز گذشته محقق شد.وزیر صمت ادامه داد: در کنار تلاش کارکنان فولاد مبارکه، همکاری و همراهی گسترده جامعه فنی و تخصصی کشور نیز نقش مهمی در بازسازی و راه‌اندازی مجدد این واحد تولیدی داشت و خوشبختانه این تلاش‌ها به نتیجه رسید.اتابک خاطرنشان کرد: امروز این کوره در حالی دوباره به مدار تولید بازگشته است که یاد و خاطره شهدایی را گرامی می‌داریم که در جریان حمله به این مجموعه صنعتی جان خود را در راه عزت و سربلندی کشور تقدیم کردند.وی تأکید کرد: راه‌اندازی مجدد این واحد تولیدی در مدت زمانی کوتاه، نمادی از توان فنی، تخصصی و اراده متخصصان ایرانی در حفظ و تداوم تولید و پشتیبانی از اقتصاد کشور است.

برچسب ها : کوره فولاد

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.