دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/02/15
کدخبر :178455
4
چاپ :

پایان گروگان‌گیری در بم با آزادی گروگان و دستگیری ۶ گروگان گیر

کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان بم از پایان موفقیت‌ آمیز یک پرونده گروگان‌گیری و آزادی سالم فرد ربوده‌ شده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از مهر، سرهنگ عباس احمدپور، گفت: در پی ربایش یک مرد میانسال در حوزه دهبکری و مطالبه مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال وجه نقد و طلا از خانواده وی توسط آدم‌ربایان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان بم قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، رصدهای میدانی و پیگیری‌های همه‌جانبه، هویت اعضای باند گروگان‌گیری را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از اقدامات مستمر و دقیق پلیسی، مخفیگاه متهمان در شهرستان‌های جنوبی استان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، هر شش عضو این باند گروگان‌گیری بدون هرگونه درگیری مؤثر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم ادامه داد: فرد ربوده‌شده در سلامت کامل آزاد و صبح امروز به آغوش خانواده خود بازگشت و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.