دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/02/15
کدخبر :178497
5
چاپ :

لزوم جلوگیری از اسراف با توجه به شرایط کشور/ تشکیل شورای مشورتیِ کرمان و راور

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به شرایط کشور و تجاوز دشمن آمریکایی صهیونیستی، تاکید کرد: همه باید از اسراف جلوگیری کنیم و فرهنگسازی مصرف بهینه باید انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از ایسنا، شهباز حسن‌پور ۱۵ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از شعارهای انتخاباتی بنده، تشکیل مجلس مشورتی در حوزه شهرستان‌های کرمان و راور بود و در یک سال گذشته روسای کمیسیون‌های مختلف در سطح استانی مشخص و جلسات کمیسیون‌ها در حال برگزاری است.

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون‌های فرهنگی، معدن، عمران، کشاورزی و ... در سطح استانی بیان کرد: این کمیسیون‌ها مانند کمیسیون‌های مجلس عمل کرده و برنامه این است مسائل و مشکلات شهرستان‌ها را پیگیری و جمع‌بندی نموده و بنده در سطح ملی و وزارت‌خانه‌ها مطالبه کنم.

حسن‌پور گفت: باید حوزه مسائل فرهنگی از جمله ورزش مورد توجه جدی قرار بگیرد و اینکه چه کاری باید برای استان(شهرستان‌های کرمان و راور) انجام شود را کمیسیون‌ها به ما ارسال و ما در سطح ملی پیگیری خواهیم کرد.

نماینده کرمان و راور در مجلس در بخش دیگر سخنانش گفت: براساس فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید سران قوا، وحدت تمام قد و حمایت از دولت را داریم اما دلیل نمی‌شود نقد منصفانه نداشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به شرایط کشور و تجاوز دشمن آمریکایی صهیونیستی، تاکید کرد: همه باید از اسراف جلوگیری کنیم و فرهنگسازی مصرف بهینه باید انجام و همه این مسائل را رعایت کنند.

حسن‌پور همچنین بر لزوم آوردن خیران پای کار نظام و حل مشکلات از جمله در ساخت مدارس، اظهار کرد: پایین‌ترین سرانه فضای آموزشی در استان مربوط به شهر کرمان است و بهبود این وضعیت نیاز به همراهی و همکاری همه دارد از جمله اینکه مالیات‌دهندگان می‌توانند برای ساخت مدارس همکاری کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به بررسی مسائل و چالش‌های کرمان و راور و مطالبه‌گری در کمیسیون‌های شورای مشورتی، افزود: چیزی فراتر از قانون نمی‌خواهیم انجام بدهیم. قوانین زیادی داریم اما نظارت بر اجرای قانون ضعیف است.

وی اظهار کرد: اعضای کمیسیون‌ها بدون چشم‌داشت برای کمک به توسعه و پیشرفت کرمان و راور همراه با عدالت و سرعت به کمک ما آمده‌اند.

حسن‌پور با اشاره به ضعف دستگاه‌های فرهنگی و اقدامات این حوزه، تصریح کرد: باید روی داشته‌ها کار کنیم چراکه کرمان استانی با ظرفیت بسیار در حوزه‌های مختلف است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.