پنج شنبه29 شهريور 1403     Thursday, September 19, 2024
1403/06/27
کدخبر :119727
6
چاپ :

قرعه‌کشی ۴۳۹ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شهر ماهان

در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان، قرعه‌کشی واگذاری ۴۳۹ قطعه زمین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، انجام شد.

در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان، قرعه‌کشی واگذاری ۴۳۹ قطعه زمین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۳۰۰ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن متقاضیان شهر ماهان و تخصیص ۹۸ قطعه زمین در راستای تبصره ماده ۶ به شهرداری شهر ماهان انجام شد.

به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، صبح امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه، مراسم قرعه‌کشی واگذاری ۴۳۹ قطعه زمین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، واگذاری ۳۰۰ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن متقاضیان شهر ماهان و تخصیص ۹۸ قطعه زمین در راستای تبصره ماده ۶ به شهرداری ماهان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان برگزار شد.
سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی، معاون عمرانی استاندار کرمان در این مراسم با قدردانی از تمام افرادی که در تحقق واگذاری زمین‌ها به مردم نقش داشتند، گفت: برای تأمین اراضی کار سختی داشتیم، بانک زمین در دسترس نبود که باعث ایجاد معطلی شد. اما در طرح نهضت ملی مسکن از ابتدا تاکنون، موفق به تأمین بالغ بر ۵ تا ۶ هزار هکتار زمین شده‌ایم.
وی افزود: با همت تمام دستگاه‌های مرتبط، شاهد برگزاری قرعه‌کشی طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی و همچنین واگذاری قطعات سهم تفکیک شهرداری هستیم. این روند در سایر شهرستان‌ها و همچنین در سطح استان نیز ادامه خواهد داشت.
موسوی از افرادی که شماره قطعات زمین آنها مشخص شده خواست که هر چه سریع‌تر به اداره راه و شهرسازی شهرستان مراجعه کنند و پیگیر واگذاری قراردادها باشند تا کارهای اجرایی آغاز شود.
وی همچنین در مورد زیرساخت‌ها گفت: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و دستگاه‌های اجرایی در معابر اصلی کارهای زیرساختی را انجام خواهند داد و پس از آن در معابر فرعی نیز به نتایج مطلوب خواهند رسید.
رضا حافظی مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز گفت: در شهرستان کرمان ۵ هزار و ۵۷۳ نفر خانواده ثبت نام شده سه فرزندی داریم و ۲ هزار و ۱۳ نفر خانواده چهار فرزندی بودند که از این تعداد ۲ هزار و ۷۲۷ نفر خانواده سه فرزندی و ۹۹۰ نفر خانواده چهارفرزندی در ماهان ثبت نام شده اند.
وی ادامه داد: در کل شهرستان کرمان ۷ هزار و ۵۸۶ نفر متقاضی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است که از این تعداد تا به امروز یک هزار و ۶۲ قطعه زمین واگذار شده است.
حافظی ادامه داد: با آنچه امروز اتفاق خواهد افتاد جمعا ۲ هزار و ۳۸۰ قطعه زمین در شهرهای ماهان و باغین برای طرح‌های جوانی جمعیت اختصاص خواهیم داد و قریب به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر و نیمی از آنچه در طرح جوانی جمعیت شرکت کرده‌اند واگذاری  و زمین را دریافت خواهند کرد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.