پنج شنبه29 شهريور 1403     Thursday, September 19, 2024
1403/06/20
کدخبر :119372
1
چاپ :

قدردانی استاندار کرمان از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

استاندار کرمان طی قدردانی ازخدمات ارزنده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در راستای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد

 محمد مهدی فداکار استاندار کرمان طی اهداء لوح تقدیر از حمزه صدیقی مدیر عامل شرکت در راستای خدمات ارزنده ایشان به عنوان معین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیر غلامان حسینی قدردانی نمود.

به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان،در این پیام چنین آمده است:

خدمت رسانی به مردم در مسیر آبادانی و سرافرازی ایران اسلامی، مرهون پشتکار و تلاش کارکنان و مدیران دلسوز و خدوم این کشور است که خالصانه و با امید به فردایی روشن در مسیر خدمت با قدم هایی استوار و با تکیه بر دانش و اصول اخلاقی گام نهاده و در راستای استحکام بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

بدینوسیله از تلاش های موثر جنابعالی در راستای پیشرفت و اعتلای کشور و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، بویژه خدمات ارزنده تان به عنوان معین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین در برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان را ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال تندرستی، بهورزی و توفیق روزافزونتان را مسالت دارم.

امید است در سایه توجهات خاصه حضرت ولی عصر( عجل االله تعالی فرجه الشریف) و منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در جهت تحقق آرمان ها و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، خدمت گزاری صادقانه و بی منت به مردم و اعتلای میهن عزیزمان موفق و موید باشید.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.