شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1402/11/09
کدخبر :101713
13
چاپ :

فعال سیاسی نامزدهای انتخابات وعده‌های بی‌حساب ندهند

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان کرمان گفت:نامزدها باید در تبلیغات خود وعده هایی که به مردم می دهند،حساب شده و قابل تحقق و در حد توان خودشان باشد،زیرا وعده هایی غیر عملی مردم را ناامید می کند.

غلامعباس باغخانی اظهار داشت: شعارها و وعده های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چارچوب ۲ وظیفه نمایندگی که همان قانونگذاری و نظارت است باید باشد و در سایر امور اگر وعده ای بدهند که عملی نشود، باعث ناامیدی جامعه و بدنامی خودشان می شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز اسفندماه در ایران اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: انتظار و مطالبه مردم از داوطلبان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که پا در عرصه انتخابات گذاشتند این است که در تبلیغات انتخاباتی برخی مسائل را رعایت کنند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: نامزدهای انتخابات اخلاق دینی و اسلامی را در تبلیغات رعایت کنند و صرفا برنامه ها و سوابق خودشان را به مردم معرفی و از تخریب افراد رقیب به طور جدی پرهیز کنند.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی با شیوه های اسلامی فعالیت های تبلیغاتی خود را در مدت باقی مانده به روز رای گیری به انجام برسانند.

باغخانی گفت: مشارکت مردم برای مردم، رهبر معظم انقلاب و دولتمردان بسیار مهم است و همه علاقه مند هستند مشارکت بالا در انتخابات اسفند ماه اتفاق بیافتد.

وی بیان کرد: مردم در انتخابات قبلی مشارکت خود را به اثبات رسانده اند و اگر مشارکت در پای صندوق های رای بالا باشد به طور قطع دشمن نا امید می شود.

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان کرمان اظهار داشت: مشارکت اگر قوی باشد مجلس نیز قوی عمل می کند و دولتمردان ما با قدرت بیشتری برای کشور می توانند تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه هنوز تشکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برای معرفی نامزد یا نامزدهای مورد حمایت به جمع بندی نهایی نرسیده است تصریح کرد: در حال بررسی شرایط افرادی که داوطلب انتخابات شده اند هستیم و زمانی که تصمیم نهایی گرفته شد به صورت رسمی اعلام می کنیم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.