چهارشنبه22 اسفند 1403     Wednesday, March 12, 2025
1403/09/06
کدخبر :124752
7
چاپ :

سازمان مدیریت و برنامه ریزی در کنار دستگاه های اجرایی استان با هدف رضایتمندی مردم قرار دارد

جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان برگزار گردید.

جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان با حضور مریم ابراهیمی پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و مدیرکل، معاونین و رؤسای ادارات ستادی اداره کل منابع طبیعی برگزار گردید.
به گزارش دل عالم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان علیرضا ابوالحسنی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به گستره ی فعالیتهای این اداره کل در بخشهای گوناگون در معاونت های 1- حفاظت و امور اراضی که شامل؛ تداخلات ملکی اراضی ملی و مستثنیات، استعدادیابی، معادن، طرحهای عمومی و عمرانی 2- آبخیزداری در حوزه اجرای سازه های آبخیز و مقابله با خشکسالی و تغذیه سفره های آب زیرزمینی و 3- معاونت فنی در بخشهای جنگل، مرتع، بیابان و اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور این اداره کل را جزو دستگاههای اجرایی با بیشترین مراجعه کننده از سراسر استان برشمرد و عنوان کرد: بر پایی میزخدمت فیزیکی  در دفاتر معاونت ها و همچنین میز خدمت الکترونیک از طریق درگاه اینترنتی به آدرس https//mizekhedmat.frw.ir گامی مهم و موثر در امر پاسخگویی سریع و غیرحضوری به مراجعین است.
ابراهیمی پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت استان در این جلسه بیان داشت: ارزیابی دستگاههای اجرایی استان در حوزه برپایی میزخدمت و ارائه خدمات الکترونیک با هدف رضایتمندی مراجعین به ادارات کل به ویژه اداراتی که بیشترین ارباب رجوع را دارند توسط تیم ارزیاب متشکل از دفتر بازرسی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بسیج ادارات استان کرمان صورت می گیرد.
وی اظهار داشت: در ارزیابی صورت گرفته چالش ها و کاستی های پاسخگویی به مراجعین از طریق میز خدمت فیزیکی و الکترونیکی بررسی و نتیجه به صورت کتبی به دستگاه اجرایی جهت رفع موانع احتمالی پیش رو اعلام می گردد.
ابراهیمی پور سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را به عنوان مشاور و با هدف جلب هر چه بیشتر رضایتمندی مردم در کنار ادارات کل نام برد و ارائه راه کارهای کوتاه مدت و بلند مدت پاسخگویی سریع و غیرحضوری به مراجعه کنندگان از سوی دستگاه های اجرایی را بمنظور بررسی و اجرایی نمودن، گامی مهم در تحقق این هدف دانست.
برچسب ها : منابع

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.