دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/02/09
کدخبر :176085
2
چاپ :

رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع زمین دولتی در محدوده شهر کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع زمین دولتی به ارزش ۲ هزار و ۲۰۰میلیارد ریال در محدوده شهر کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان،  سردار موقوفه ئی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با بررسی های میدانی از تصرف غیر قانونی بخشی از اراضی دولتی در یکی از محدوده های روستایی اطراف شهر کرمان مطلع و موضوع را تحت بررسی قرار دادند.
وی افزود: با استعلامات انجام شده و واکاوی دقیق اسناد و سوابق ملکی مشخص شد افرادی با سند سازی و جعل مدارک ۲۰ هزار متر مربع از زمین های دولتی را تحت تملک خود در آورده و به صورت غیر مجاز اقدام به حصارکشی دور این زمین ها کرده اند.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این راستا با پیگیری‌های ماموران، چند متهم اصلی دخیل در این زمین خواری دستگیر و تمام این اراضی که از سوی کارشناسان قریب به دو هزارو دویست میلیارد ریال برآورد قیمت شدند رفع تصرف و حصارکشی های غیر مجاز نیز تخریب شد.
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.