جمعه27 مهر 1403     Friday, October 18, 2024
1403/06/20
کدخبر :119371
2
چاپ :

رصد کارت‌های سوخت غیرمجاز با حضور تیم نظارتی منطقه در نواحی جنوبی استان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از بررسی و شناسایی کارت‌های هوشمند سوخت غیرمجاز در جایگاه‌های عرضه سوخت نواحی جنوبی استان خبر داد.

تیم نظارتی منطقه به منظور بررسی، شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان و دارندگان کارت‌های هوشمند سوخت مهاجر در جایگاه‌های عرضه سوخت نواحی جیرفت و کهنوج مستقر شد.
به گزارش دل عالم نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، هوشنگ غلامی در این باره گفت: به منظور رعایت حقوق شهروندی و توزیع عادلانه فرآورده‌های نفتی، تیم‌های نظارتی شرکت به طور مستمر در حال کنترل مجاری عرضه سوخت هستند و رعایت همه استانداردها، دستورالعمل‌ها و تکریم ارباب رجوع برای خدمت‌رسانی مطلوب به همشهریان عزیز همواره در دستور کار شرکت قرار دارد.
به گفته وی، در رصد مجاری عرضه سوخت نواحی جنوبی استان، بیش از 960 هزار لیتر نفتگاز و بنزین قاچاق و تعداد 233 کارت سوخت غیرمجاز شناسایی شد و در این رابطه سه نفر از عوامل جایگاه دستگیر که پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
غلامی ضمن تاکید بر جلوگیری از هرگونه تخلف در جایگاه‌های عرضه سوخت، از مالکین مجاری عرضه درخواست کرد با نظارت بیشتر در حفظ سرمایه ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت تلاش کنند.

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.