
به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی واطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان کرمان، در این نشست، علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان ضمن ارائه نکات کلیدی در زمینه شیوه برخورد علمی و تربیتی با نسل جدید، بر اهمیت استفاده از مدلهای موفق در تیمهای مراقبتی مراکز تخصصی تأکید کرد و گفت: مراقبین باید بهگونهای عمل کنند که در پایان دوره رشد و ورود به بزرگسالی، نتایج پایدار و مثبتی برای این نسل رقم بخورد.
وی با اشاره به ویژگی های نسل نو در آموزش پذیری اظهار داشت : سه محور اصلی در راهبردهای آموزشی و مراقبتی از جمله بهکارگیری روشهای نوین مبتنی بر شواهد علمی برای ارتقاء مهارتهای اجتماعی و روانی نسل Z. ؛ ایجاد محیط حمایتی و مشارکتی در خانههای کودکان و نوجوانان در راستای تقویت حس تعلق و خودباوری و انجام ارزیابیهای دوره ای و پیگیری مستمر عملکرد تیمهای مراقبتی به منظور تحقق اهداف تعیینشده از اصولی است که باید مد نظرهمه مددکاران قرار گیرد.
شایان ذکر است این نشست بهمنظور تبادل تجربه و برنامهریزی مشترک میان مدیران و کارشناسان حوزه سلامت اجتماعی بهزیستی برگزار شد.
وی با اشاره به ویژگی های نسل نو در آموزش پذیری اظهار داشت : سه محور اصلی در راهبردهای آموزشی و مراقبتی از جمله بهکارگیری روشهای نوین مبتنی بر شواهد علمی برای ارتقاء مهارتهای اجتماعی و روانی نسل Z. ؛ ایجاد محیط حمایتی و مشارکتی در خانههای کودکان و نوجوانان در راستای تقویت حس تعلق و خودباوری و انجام ارزیابیهای دوره ای و پیگیری مستمر عملکرد تیمهای مراقبتی به منظور تحقق اهداف تعیینشده از اصولی است که باید مد نظرهمه مددکاران قرار گیرد.
شایان ذکر است این نشست بهمنظور تبادل تجربه و برنامهریزی مشترک میان مدیران و کارشناسان حوزه سلامت اجتماعی بهزیستی برگزار شد.





