سه شنبه11 آذر 1404     Tuesday, December 2, 2025
1404/09/10
کدخبر :160174
3
چاپ :

دیدار مدیرعامل با مدیر و کارشناسان روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

در این جلسه، گزارشی از عملکرد هشت‌ماهه روابط‌عمومی شامل فعالیت‌ها، چالش‌ها و پیشنهادهای بهبود ارائه گردید.

به گزارش دل عالم به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، صبح امروز نشستی با حضور مهندس سلیمانی مدیرعامل شرکت،  مدیر روابط‌عمومی و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

مهندس سلیمانی در این دیدار با تأکید بر جایگاه راهبردی روابط‌عمومی در ساختار سازمان، اظهار داشت: «روابط‌عمومی، ویترین سازمان و حلقه اتصال اثرگذار با مردم، رسانه‌ها و ذی‌نفعان است و نقشی حیاتی در ارتقای تعاملات و انتقال صحیح اطلاعات بر عهده دارد.»

وی با اشاره به اهمیت مدیریت ارتباطات داخلی و خارجی افزود: «پویایی، شفافیت و بهبود عملکرد سازمان در گرو فعالیت هوشمندانه و هدفمند روابط‌عمومی است.»

در ادامه، مدیر روابط‌عمومی شرکت نیز با ارائه گزارشی از وضعیت موجود بر لزوم اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف‌سازی روندها، مدیریت مؤثر جریان اطلاعات، تقویت ارتباط با رسانه‌ها و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ارتباطات سازمانی تأکید کرد.

وی همچنین به برخی چالش‌ها و نیازهای حوزه روابط‌عمومی اشاره و پیشنهادهایی برای ارتقای سطح تعاملات و بهبود فرآیندها مطرح کرد.

این جلسه با تأکید مدیرعامل بر تداوم همکاری‌های هدفمند، ارتقای رویکرد ارتباط‌محور در سازمان و نیز قدردانی از تلاش‌های مدیر و کارشناسان روابط‌عمومی پایان یافت.

لازم به توضیح اینکه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در پیک بار ۱۴۰۴ رتبه برتر کشور را میان شرکت های توزیع کشور، کسب کرده است.

برچسب ها : برق جنوب

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.