جمعه27 مهر 1403     Friday, October 18, 2024
1403/07/26
کدخبر :121558
3
چاپ :

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر با رئیس جدید اداره زندان شهرستان

على ضیاء الدینی شهردار زرند به همراه رئیس و اعضای شورای شهر با آقای کهنی، رئیس جدید اداره زندان شهرستان زرند دیدار کردند.

 مهندس علی ضیاء الدینی شهردار زرند به همراه حاج عباس ایرانمنش  رئیس وآقایان سید عباس تهامی ،رضا یزدان پناه و سرکار خانم وجیهه زمانی  اعضای شورای شهر با حضور  در دفتر ریاست زندان شهرستان با آقای کهنی، رئیس جدید این اداره دیدار و گفتگوکردند. 
به گزارش دل عالم به نقل ازروابط عمومی شهر داری زرند، در ابتدای این نشست، شهردار زرند ضمن تبریک به آقای کهنی به خاطر انتصابش، بر اهمیت همکاری بین نهادهای مختلف در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.
 وی  گفت: "ما باید تلاش کنیم تا با همکاری‌های مشترک، شرایط بهتری برای بازگشت زندانیان بعد از پایان دوره محکومیتشان به اجتماع  فراهم کنیم."
ریاست و اعضای شورای شهر زرند نیز ضمن  تبریک انتصاب آقای  کهنی آمادگی خود را جهت هرگونه تعامل و همکاری به منظور ارائه خدمات در جامعه و حمایت از افرادی است که به دلایل مختلف در شرایط دشواری قرار دارند و محبوسند   اعلام داشتند ـ
آقای کهنی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور شهردار و اعضای شورای شهر، به بیان چالش‌ها و فرصت‌های موجود در اداره زندان پرداخت ـ
 وی افزود: "هدف ما بازپروری زندانیان و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای بازگرداندن آنان به جامعه است و همکاری با نهادهای محلی می‌تواند در این راستا بسیار مؤثر باشد."
در پایان این دیدار صمیمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زرندضمن قدردانی از تلاش‌ها و همکاری‌های صورت گرفته در دوره ریاست آقای عامری  ریاست سابق اداره زندان شهرستان و آرزوی موفقیت برای جناب کهنی در ادامه این مسیر ،ابراز امیدواری کردند همکاری‌ و تعاملات فی مابین در این دوره منجر به کاهش بیش از پیش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح زندگی در شهرستان شود.
 

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.