جمعه30 شهريور 1403     Friday, September 20, 2024
1403/06/29
کدخبر :119818
%counter%
چاپ :

دوره آموزشی آشنایی با فناوری اطلاعات

به همت کارشناس فناوری اطلاعات مرکز تحقیقات استان کرمان؛ دوره آموزشی آشنایی با فناوری اطلاعات برگزار شد.

 کارشناس فناوری اطلاعات مرکز تحقیقات استان کرمان گفت: سیستم‌های ذخیره‌سازی ابری که در سازمان تحقیقات و از جمله در مراکز تحقیقاتی استفاده می‌شوند کمک شایان توجهی جهت کوچک‌کردن فضاهای ذخیره‌سازی و بایگانی کرده‌اند و همچنین سرعت ذخیره و دسترسی کاربران به اطلاعات را در سازمان ارتقا بخشیده‌اند.

 به گزارش دل عالم به نقل از روابط‌عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان؛ دوره آموزشی آشنایی با فناوری اطلاعات باهدف آشنایی کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با مباحث تشریح تاریخچه فناوری اطلاعات، ذخیره و بازیابی اطلاعات و کاربردهای فناوری برگزارشد.

 امین دهقان مدرس دوره مباحثی را پیرامون ذخیره‌سازی و انواع آن، استفاده از قابلیت‌های فناوری اطلاعات در سازمان، تکنولوژی‌های نوین حال حاضر در حوزه فناوری اطلاعات، انواع و روش‌های ذخیره‌سازی اطلاعات از قبیل NAS و محیط‌های فضای ذخیره‌سازی ابری ارائه و بر مزایای آن اشاره کرد.

 وی افزود: سرعت پیشرفت علم فناوری در دنیا به‌خصوص در حوزه دستگاه‌های ذخیره‌سازی با توجه به حجم بالای اطلاعات موجود حال حاضر در سازمان‌ها پیشرفت خوبی داشته و در کنار دستگاه‌های پردازش اطلاعات و نسل‌های جدید CPU به‌خوبی استفاده می‌شود.

 شایان ذکر است این دوره در روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات استان کرمان برگزار شد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.