پنج شنبه29 شهريور 1403     Thursday, September 19, 2024
1403/06/26
کدخبر :119698
7
چاپ :

دستگیری بهره برداران غیر مجاز آنغوزه در شهرستان زرند

به گزارش خبرنگار پیام طبیعت شهرستان زرند، بهره برداران غیر مجاز گیاه آنغوزه در زرند دستگیر شدند.


رضا مصلح رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرند در این خصوص گفت: هر ساله تعداد زیادی افراد سودجو  و بهره بردار غیر مجاز  با چشم طمع به رویشگاه های گیاهان دارویی استان به ویژه شهرستان زرند  آسیب های فراوانی به رویشگاه های گیاهان دارویی و صنعتی وارد می آورند که با هوشیاری و تلاش شبانه روزی مامورین پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان و همکاری نیروی انتظامی سه بهره بردار غیر مجاز در ارتفاعات کوه سه پایه در منطقه آبکندر و آبریگو دستگیر و تحویل مراجع قانونی گردیدند.  
به گزارش دل عالم به نقل از خبرنگار پیام طبیعت شهرستان زرند،مصلح تاکید کرد: با توجه به اهمیت و ارزش گیاه آنغوزه و پوشش مراتع شهرستان مردم طبیعت دوست می‌توانند در کنار مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان، گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... به صورت شبانه روزی اطلاع رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.
برچسب ها : منابع طبیعی

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.