
در این نشست که با هدف هماهنگی بیشتر برای ترویج فرهنگ صرفهجویی در مصرف گاز و استفاده بهینه از ظرفیتهای رسانهای برگزار شد، طرفین بر لزوم تولید و پخش برنامههای آموزشی و ترویجی تأکید کردند.
به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سلیمانی با اشاره به اهمیت نقش صدا و سیما در آگاهسازی عمومی، گفت: با توجه به افزایش مصرف گاز در فصل سرما، نیازمند همراهی رسانه ملی برای تشویق مشترکین به مدیریت مصرف هستیم. برنامههای آموزشی، تبلیغات هوشمند و گزارشهای میدانی میتوانند تأثیر چشمگیری در کاهش پیک مصرف داشته باشند.
آقای عماد محمدی نیز با استقبال از این پیشنهادات، اظهار داشت: صدا و سیما بهعنوان یک رسانه فراگیر، آماده همکاری با شرکت گاز استان برای تولید محتوای هدفمند و جذاب در این زمینه است. استفاده از ظرفیتهای چندرسانهای و شبکههای اجتماعی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
از جمله موضوعات مطرحشده در این جلسه میتوان به تولید برنامههای ترکیبی با حضور کارشناسان انرژی، پویشهای صرفهجویی، و اطلاعرسانی به موقع درباره قطعیهای احتمالی اشاره کرد.
این دیدار با امید به همکاری مؤثر بین دو نهاد برای گذر ایمن و کمچالش از فصل سرما به پایان رسید.