جمعه27 مهر 1403     Friday, October 18, 2024
1403/03/31
کدخبر :113042
1
چاپ :

جذب ۱۷۰ مربی تربیت بدنی در آموزش و پرورش استان کرمان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مربیان تربیت بدنی در۱۴ اردیبهشت امسال، از جذب ۱۷۰مربی تربیت بدنی در آموزش و پرورش استان از طریق این آزمون خبر داد.

محسن منوچهری نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: جذب مربی تربیت بدنی تمام ساحتی و در تراز جمهوری اسلامی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: آزمون استخدامی مربیان تربیت بدنی و سلامت ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد و پذیرفته‌شدگان پس از ارزیابی عملی، مهر امسال در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

منوچهری نژاد با اشاره به پذیرش ۵۱۰ نفر در مرحله اول آزمون استخدامی مربیان تربیت بدنی و سلامت، گفت: پذیرفته‌شدگان در مهارت‌های عملی درس تربیت بدنی ارزیابی می‌شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از تشکیل و راه‌اندازی سه کانون ارزیابی عملی و تخصصی با فعالیت بیش از ۲۵۰ مربی تربیت بدنی برای ارزیابی پذیرفته‌شدگان سه برابر آزمون استخدامی مربی تربیت بدنی خبر داد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.