جمعه27 مهر 1403     Friday, October 18, 2024
1403/07/26
کدخبر :121559
3
چاپ :

تقدیر شهردار کرمان از مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع برق شمال

شهردار کرمان از مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع برق شمال در راستای مشارکت و بهره برداری از فاز اول پروژه الکترونیکی سازی فرآیندهای بین دستگاهی تقدیر کرد.

با حضور شهردار کرمان، رییس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر توزیع برق شهرستان کرمان، مدیر سازمان برنامه و بودجه، معاون اجتماعی دادگستری، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان مهندسی ساختمان، و برخی دیگر از مدیران استانی و شهری، فاز اول پروژه «الکترونیکی‌سازی فرآیندهای بین‌دستگاهی» رونمایی شد.

به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ،رضا مسعودی، مدیر توزیع برق شهرستان کرمان، در این مراسم با اشاره به تأثیر همکاری دوطرفه در راستای کاهش مراجعات مردمی و تسریع در انجام خدمات در این سامانه گفت: ایراداتی در برقراری ارتباطات بین دو سازمان ایجاد شده بود که با این اتفاق مطلوب، برطرف خواهد شد و امیدواریم که خدمات رسانی به مشرکین صنعت برق تسهیل و تسریع یابد.

شایان ذکر است که فاز اول پروژه «الکترونیکی‌سازی فرآیندهای بین‌دستگاهی» در کرمان با هدف کوتاه‌کردن فرآیندهای اداری سازمان‌های خدمت‌رسان، اجرا شده است .
در پایان‌این مراسم شهردار کرمان و رئیس شورای شهر از همکاری و مشارکت مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در راستای بهره برداری از پروژه الکترونیکی سازی فرآیندهای بین دستگاهی تقدیر کرد.

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.