يكشنبه7 تير 1405     Sunday, June 28, 2026
1405/04/07
کدخبر :186687
2
چاپ :

تقدیر استاندار کرمان از بانوان کاراته‌کار راه‌یافته به بازی‌های آسیایی ناگویاژاپن

استاندار کرمان در دیدار با «فاطمه‌زهرا سعیدآبادی» و «مهرنگار احمدی»، دو بانوی کاراته‌کار استان که موفق به کسب سهمیه بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن شده‌اند، با تأکید بر حمایت از ورزش بانوان، خواستار گسترش پشتیبانی باشگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از ورزشکاران استان شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی شامگاه شنبه ۶ تیر ماه در این دیدار با تبریک موفقیت خانم‌ها "فاطمه زهرا سعیدآبادی" و "مهرنگار احمدی" برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن گفت: موفقیت‌های ورزشی بسیار خوشحال کننده هستند، اما وقتی این موفقیت به نام دختران ثبت شود، خوشحالی را مضاعف خواهد کرد. 
 
 به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی شامگاه شنبه ۶ تیر ماه در این دیدار با تبریک موفقیت خانم‌ها "فاطمه زهرا سعیدآبادی" و "مهرنگار احمدی" برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن گفت: موفقیت‌های ورزشی بسیار خوشحال کننده هستند، اما وقتی این موفقیت به نام دختران ثبت شود، خوشحالی را مضاعف خواهد کرد. 
وی با ابراز خرسندی از فراهم شدن زمینه درخشش دختران استان کرمان در رشته‌های ورزشی به پیگیری‌های انجام شده برای حمایت از ورزشکاران اشاره‌ داشت و ادامه داد: امیدواریم با الگوگیری از این نوع حمایت‌ها و اهتمام به حوزه مسولیت اجتماعی شرکت‌ها و بنگاه‌ها، جمع بیشتری از ورزشکاران را مورد حمایت قرار دهیم. 
استاندار کرمان بر حمایت باشگاه‌های ورزشی از ورزش بانوان تاکید و با ابراز امیدواری از تکرار موفقیت‌ بانوان و دختران کرمانی در رشته‌های ورزشی، گفت: امید داریم که موفقیت‌های ورزشی استان به ویژه در بازی‌های آسیایی بیشتر شود و درخشش آنها را در سطح آسیا و جهان شاهد باشیم. 
براساس این گزارش فاطمه زهرا سعیدآبادی مدال طلای کمیته تیمی و مهرنگار احمدی مدال برنز کمیته انفرادی رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا را کسب کردند. 
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، این دو بانوی کرمانی سهمیه بازی‌های آسیایی ناگویا را کسب کردند و در تیم ملی تثبیت شدند. 
سلطانی تصریح کرد: کاراته از مدال‌آورترین ورزش‌های استان است و به عنوان‌ ورزش اول استان محسوب می‌شود. 
وی خاطرنشان کرد: استان کرمان تاکنون ۳۰ سهمیه بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی را در اختیار دارد. 
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، این دیدار با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان ، مدیرکل امور بانوان استان، مربی این دو ورزشکار و جمعی از مدیران ورزش تکواندو در محل دفتر استاندار کرمان انجام شد. 
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.