جمعه7 دي 1403     Friday, December 27, 2024
1403/10/06
کدخبر :126815
1
چاپ :

بهره مندی از سامانه TRFS.ir برای بهبود خدمات حمل و نقل شهری در رفسنجان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان اعلام کرد: سامانه http://TRFS.ir با هدف تسهیل ارتباط شهروندان با شهرداری و رفع مشکلات حمل و نقل شهری به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفته است.

مهندس محمدرضا سلمانی در معرفی سامانه ثبت شکایات مردمی با نام TRFS.ir گفت: یکی از اهداف اصلی شهرداری رفسنجان ایجاد بستری مناسب برای ارتباط مستقیم و شفاف با شهروندان عزیز است. به همین منظور، سامانه ثبت شکایات مردمی TRFS.ir راه‌اندازی شده تا شهروندان محترم بتوانند به راحتی مشکلات، پیشنهادات و شکایات خود را به‌صورت آنلاین و سریع گزارش دهند. این سامانه به منظور تسهیل ارتباطات و افزایش رضایت عمومی از خدمات حمل و نقل شهری طراحی شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان،وی ادامه داد: تمامی شهروندان می‌توانند از طریق سامانه TRFS.ir شکایات خود را در زمینه‌های مختلف حمل و نقل شهری، از جمله مشکلات مربوط به اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و آژانس‌ها ثبت کنند. این سامانه به ما این امکان را می‌دهد که به‌طور به‌موقع و دقیق به این مسائل رسیدگی کنیم و بر اساس بازخوردها، خدمات خود را ارتقاء دهیم.

محمدرضا سلمانی تأکید کرد: مدیریت حمل و نقل شهرداری رفسنجان همواره در تلاش است تا با به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین، شرایط بهتری برای حمل و نقل عمومی فراهم کند و از نظرات سازنده شهروندان بهره‌برداری نماید. امیدواریم این سامانه جدید، گامی مؤثر در جهت بهبود کیفیت خدمات شهری باشد.

در پایان، وی خاطرنشان کرد: این سامانه از طریق وب‌سایت TRFS.ir در دسترس است و تمام شهروندان می‌توانند در هر زمان و مکانی از آن استفاده کنند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.