جمعه30 شهريور 1403     Friday, September 20, 2024
1403/06/07
کدخبر :118571
8
چاپ :

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد «حامد شاکرنژاد» در رفسنجان

به‌ همت روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی استاد «حامد شاکرنژاد» در رفسنجان برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم با شعار «من قرآن را دوست دارم» شامگاه سه‌شنبه ششم شهریورماه در مسجد امام رضا(ع) رفسنجان و با حضور دکتر باقری معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و مهندس رحمتی معاون توسعه صنعتی و کنترل تولید شرکت ملی صنایع مس ایران، حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان، مهندس محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مهندس رضایی فرماندار رفسنجان و جمعی از دیگر از مدیران شرکت مس و مجتمع و مسئولان شهرستان و جمع پرشماری از دوستداران کتاب وحی برگزار شد.

به‌‌ گزارش دل عالم نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، معاون سرمایه انسانی شرکت ملی صنایع مس ایران در این مراسم با بیان این‌که شرکت مس علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی در رفسنجان به مقوله ورزش نیز توجه داشته است، اظهار کرد: علاوه بر این‌که تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ برتر حضور دارد، باشگاه مس رفسنجان در ۳۶ رشته ورزشی فعالیت دارد. ورزشگاه شهدای صنعت مس در رفسنجان نیز با رعایت استانداردهای روز دنیا احداث شده است.

باقری با درخواست از مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان برای راه‌اندازی باشگاه هواداران مس رفسنجان، یادآور شد: شناخت و بروز استعدادهای نوجوانان و جوانان رفسنجانی باید در اولویت کاری مدیران باشگاه باشد.

وی در ادامه بیان کرد: اگر طرح‌های توسعه شرکت مس به سرانجام برسد تاثیر فراوانی در اشتغالزایی خواهد داشت، لذا باید همت کنیم تا جشن تولید یک میلیون تن کاتد را در شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار کنیم.

باقری همچنین با قدردانی از برگزاری این مراسم، گفت: برنامه محفل انس با قرآن کریم که با عنوان طرح «نور» در حال اجراست نخستین برنامه از این دست است و در برنامه داریم که با همکاری استاد شاکرنژاد کلاس قرآن ویژه در رفسنجان داشته باشیم.

حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی قرآن کریم نیز در سخنانی از برگزارکنندگان این مراسم قدردانی کرد و به این نکته اشاره کرد که شاید در این برنامه‌ها سرنوشت یک فرد با نگاه قرآن تغییر کند.

وی در این مراسم خاطره‌ای از تشرف خود به درون خانه خدا با اجازه مقامات سعودی بیان کرد و آن ساعات را بهترین لحظات عمر خود توصیف کرد و گفت: بهترین هدیه‌ای که از قرآن گرفتم آرامش در زندگی‌ام است.

در این برنامه استاد شاکرنژاد به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.

اجرای گروه سرود محبان اهل بیت(ع) قاسم‌آباد و تلاوت دو نفر از قاریان استان کرمان، از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.