پنج شنبه29 شهريور 1403     Thursday, September 19, 2024
1403/06/24
کدخبر :119498
3
چاپ :

افتتاح 12 مسکن مددجویی در شهرستان گنبکی

12 واحد مسکونی مددجویی در گنبکی شهرستان افتتاح ودر اختیار جامعه هدف قرار گرفت .


محمد رضا سلطان آبادی مسئول نمایندگی بهزیستی در شهرستان گنبکی در این مراسم که با حضور محمد امینیان فرماندار گنبکی،معاون فرماندار،بخشدار ناصریه؛مدیران ادارات ومدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بر گزار گردید با اشاره به خدمات متعدد وگسترده بهزیستی به جامعه هدف در توضیحاتی عنوان داشت : از آنجا که توانمند  سازی مددجویان از اهداف وسیاستهای اصلی بهزیستی در حوزه مددجویان تحت حمایت می باشد، تامین وایجاد بستردست یابی به این هدف از عمده ترین اقدامات این مجموعه است .
به گزارش دل عالم به نقل ازروابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، سلطان آبادی افزود : تامین وبهسازی مسکن  برای جامعه هدف یکی از پایه های اصلی دست یابی به این مهم است وازهمین رو با پیگیری به عمل آمده واختصاص مساعدتهای قانونی تعریف شده در این حوزه امروز شاهد افتتاح و واگذاری تعداد 12 باب منزل مددجویی که در طرح  تامین مسکن مناسب برای جامعه هدف بوده ، خواهیم بود .
شایان ذکراست  تکمیل و بهسازی  این دوازده واحد مسکونی مدجویان بهزیستی شهرستان گنبکی با اعتباری بالغ بر1.200.000.000 تومان از محل تخصیصات قانونی برای این امر تامین گردیده است .
برچسب ها : بهزیستی

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.