جمعه30 شهريور 1403     Friday, September 20, 2024
1400/02/22
کدخبر :47290
29
چاپ :

اشتغال 750 کارگر یک کارخانۀ معدنی تثبیت شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت که با رفع این مشکلات، زمینه‌ی تداوم اشتغال 750 کارگر فراهم شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،رئیس کل دادگستری استان کرمان از حل مشکلات یک کارخانه‌ی تولیدی و معدنی با پیگیری دادگستری کل استان کرمان خبر داد و گفت که با رفع این مشکلات، زمینه‌ی تداوم اشتغال 750 کارگر فراهم شد.

  یدالله موحد در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان، بیان کرد: «مشکلات یک واحد تولیدی در زمینه‌ی اخذ مجوزهای لازم جهت واردات ماشین‌آلات حفاری با پیگیری دادگستری کل استان کرمان و بر اساس نظر مساعد سازمان صمت استان حل و زمینه‌ی تداوم اشتغال 750 کارگر فراهم شد».

وی افزود: «در این نشست همچنین ضرب‌الاجل دو هفته‌ای برای تعیین تکلیف واحد تولید پنل‌های خورشیدی در کرمان تعیین شد».

موحد ادامه داد: «همچنین مشکلات یک واحد تولیدی و معدنی در زمینه‌ی احیای پروانه‌ی اکتشاف معدن به دلیل موارد خارج از ید نیز بررسی و مصوبات لازم برای حل مشکلات این واحد تولیدی نیز انجام شد».

وی خاطرنشان کرد: «درصدد باز کردن گره‌ها و قفل‌های موجود در مسیر کار واحدهای تولیدی هستیم و در این راستا لازم است که در کنار ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کارگروه‌های زیرمجموعه به بررسی موضوعات و تعیین راهکارهای حل مشکلات واحدها بپردازند».

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی ذیل ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در اتاق بازرگانی، دفتر دادستان کرمان و سازمان بازرسی، گفت: «براساس منویات و پیگیری‌های مجدانه‌ی ریاست قوه قضاییه زمینه‌های بسیار خوبی برای حل مشکلات واحدهای اقتصادی فراهم شده است».

در این نشست مقرر شد مشکلات یک واحد تولیدی در زمینه‌ی تولید برق خورشیدی نیز در جلسات بعدی و پس از انجام بررسی‌های کارشناسی لازم مطرح و رسیدگی شود.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.