شنبه6 مرداد 1403     Saturday, July 27, 2024
1403/03/19
کدخبر :111245
0
چاپ :

دهیاران موظفند ساخت و سازهای غیرمجاز را گزارش کنند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها مکلف هستند ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده روستای خود را به مراجع قضائی و انتظامی گزارش دهند.

مجتبی قدیمی با اعلام این مطلب، افزود: با توجه به وسیع بودن اراضی شهرستان سیرجان، در راستای پیشگیری از تصرف غیرقانونی اراضی دولتی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز تکالیف ویژه‌ای به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها ابلاغ و مقرر شد این موضوع به عموم مردم روستاها نیز اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها، این موضوع از باب پیشگیری از وقوع جرم به صورت جدی در دستور کار نیروهای فراجا و دستگاه قضائی قرار گرفته است.

دادستان سیرجان در پایان تصریح کرد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی چنانچه به وظایف قانونی خود در نظارت، اعلام جرم به مراجع قضایی و … کوتاهی یا قصور کنند یا به تبع آن جرم و تخلفی صورت بگیرد، تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.