
به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، حسین انجم شعاع در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمان با موضوع برنامه های دهه فجر اظهار کرد: رهبری، حضور مردم و باورهای مردم باعث پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شده و می شود لذا دشمن این سه مورد را هدف قرار داده است.
او از جنگ شناختی سخن به میان آورد و افزود: دشمن می داند تا زمانی که مردم باشند و باورهای دینی و مذهبی باشند، حاضرند تا پای جانشان پای انقلاب بایستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، دهه فجر را فرصت مناسبی برای تقویت جایگاه ولایت دانست و بیان کرد: دشمن به دنبال از بین بردن همدلی، اتحادِ مردم و پمپاژ ناامیدی در جامعه است.
او با اشاره به راه اندازی پویش "روایت پیشرفت" برای تبیین دستاوردهای دولت مردمی عنوان کرد: باید با استفاده از ابزارهای نوین پیشرفت های کشور را به گونه ای روایت کنیم که قابل باور باشد.
انجم شعاع در ادامه درباره برنامه های دهه فجر اظهار کرد: در این ایام فضای شادی در ادارات ایجاد کنید. همچنین شهرداری فضای شهری را فضای شادی و نشاط کند ضمن آنکه برنامه ها کیفیت لازم را داشته و هدفمند باشند.
او توصیه کرد: برنامه برای خانواده های کارکنان ادارات و نهادها داشته باشید. متاسفانه در جشن ها و مسابقات دهه فجر خانواده کارکنان که بخش قابل توجهی از جامعه را تشکیل می دهند، نادیده گرفته می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، بیان کرد: مراسم سالروز ورود امام راحل به کشور( ۱۲ بهمن) در سالن شهدای کارگر برگزار خواهد شد و باید برای حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تبلیغات لازم صورت گیرد و انتظار داریم که دستگاه ها در طول مسیر راهپیمایی کارهای فرهنگی نیز انجام دهند.
سنجری نماینده روابط عمومی های فرمانداری های استان نیز در این جلسه اظهار کرد: بعد از انقلاب کشاورزی و صنعت در حال حاضر انقلاب رسانه ها در جهان شکل گرفته است.
وی بر لزوم برگزاری نشست های خبری در دهه فجر تاکید کرد و افزود: دوره های آموزشی برای کارکنان روابط عمومی ها برگزار شود.
کریمیان نماینده روابط عمومی های دستگاه های اجرایی نیز در این جلسه گفت: دستگاه های اجرایی باید یک درصد از اعتبارات خود را به سازمان صدا و سیما اختصاص دهند تا این سازمان براساس تفاهمنامه منعقده با دستگاه و سازمانهای مذکور برای فرهنگسازی، آگاهی بخشی و اطلاعرسانی نسبت به تولید و پخش برنامههای آنها اقدام کند. اما متاسفانه صدا و سیما صرفا به پوشش خبری بسنده می کند.
او با اشاره به تعدد پیام رسان های داخلی تاکید کرد: باید یک پیام رسان واحد برای روابط عمومی ها تعریف شود که این کار باعث سهولت انتشار خبر می شود.
همچنین احمدی نماینده روابط عمومی های شرکت ها نیز گفت: مفهوم مسئولیت اجتماعی به درستی درک نشده و یک مفهوم وارداتی است. مسئولیت اجتماعی در روابط عمومی های شرکت ها به یک بنگاه خیریه تقلیل یافته است.
او ادامه داد: به همگرایی روابط عمومی ها در زمینه ادبیات مسئولیت اجتماعی شرکتی و درک مشترک نیاز داریم که با گفتمان عمومی این مهم را ترویج دهیم.