دوشنبه4 تير 1403     Monday, June 24, 2024
1403/03/24
کدخبر :112014
0
چاپ :

‌توزیع اقلام زیستی بین ۵۵ خانوار متاثر از سیل توسط هلال احمر کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از توزیع اقلام زیستی و مایحتاج به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ۵۵ خانوار متاثر از سیل توسط یک خیّر داوطلب خبر داد.

رضا فلاح در تشریح این خبر اظهار کرد: هر ساله در فصل‌های مختلف سال بر اثر بارندگی‌های شدید، طغیان رودخانه‌ها، سیل و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان، به ویژه در جنوب و شرق استان کرمان رخ می‌دهد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به وقوع سیل و بارندگی در اردیبهشت ماه سال جاری در ۱۴ شهرستان استان افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان با هماهنگی سازمان داوطلبان و همکاری یک بنیاد خیریه‌، ۲۲۰ دستگاه لوازم خانگی و ۱۶۵ تخته فرش و پتو به ارزش ریالی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بین ۵۵ خانواده متاثر از سیل توزیع کرده است.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان بیان کرد: این اقلام زیستی در شهرستان‌های کهنوج، ریگان، بم، رودبارجنوب، جازموریان، جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، منوجان، قلعه گنج، راور، زرند، کرمان و رابر توزیع شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.